Havdrup Sognehus

Sognehusets adresse:  Havdrup Sognehus, Bistrupvang 33, 4622 Havdrup

Ved spørgsmål, ring til sognehusansvarlig Janni Juul (vikar for Petrine Høyvald, som er på barsel) på telefon 23 11 73 61 mandag til fredag kl. 10-14, undt. helligdage. Eller send en mail: sognehus@havdrupkirke.dk

Det er muligt at låne eller leje sognehuset i forbindelse med mindesamvær eller reception ved dåb og bryllup (max 70 personer).

Mindesamvær  kan afholdes i Havdrup Sognehus i forbindelse med begravelse og bisættelse fra Havdrup Kirke. Hent folder HER

Hvis man er interesseret, bedes bedemand eller pårørende kontakte sognehusansvarlig senest 48 timer før mindesamværet. Prisen afhænger af traktement og deltagerantal.
Mindesamværets varighed: højst 3 timer.

Reception  kan afholdes efter dåb eller bryllup i Havdrup Kirke. Hent folder HER

Sognehuset bestilles senest 14 dage før arrangementets afholdelse hos sognehusansvarlig Janni Juul på tlf 23 11 73 61 mandag til fredag kl. 10-14 (minus helligdage) eller på mail: sognehus@havdrupkirke.dk
En reception er en kort, uformel sammenkomst efter den kirkelige højtid, hvor gæsterne har mulighed for at hilse på/ lykønske brudeparret eller forældrene og barnet. Receptionens varighed er højst 6 timer, deri er inkluderet tid til opstilling og oprydning. Prisen for leje af sognehuset til en reception er 1.500 kr., som indbetales på menighedsrådets konto i Sydbank reg. nr. 6060 kontonr. 0005766900 senest 14 dage inden arrangementets afholdelse.