Havdrup Kirkes samtykker

INFO:

Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage ved at sende en mail til ma@havdrupkirke.dk

SAMTYKKE: Sms & mail - kontakt

Jeg giver samtykke til, at kirken må kommunikere med mig og/eller mit barn via sms eller mail.

SAMTYKKE: Brug af fotos, video og navn

Jeg giver samtykke til, at kirken må bruge navn, fotos og videoer med mig og/eller mit barn for at fortælle om kirkens aktiviteter på hjemmesiden, i kirkens nyhedsbrev, i lokalavisen, og på kirkens sociale platforme facebook og instagram.

Undtaget herfra er gruppebilleder med identificerbare personer, som ikke med rimelighed kan føle sig udstillet.

Eksempler på billeder, der som udgangspunkt kan offentliggøres uden samtykke: Billeder optaget under en fritidsklub eller forenings udfoldelse af aktiviteter.

SAMTYKKE 4: Nyhedsbrev & Månedsblad

Jeg giver samtykke til hver måned at modtage nyhedsbrev & månedsblad på mail med nyheder og info om gudstjenester og aktiviteter i kirke og sognehus.

SAMTYKKE 5: Børn og unge

Jeg giver samtykke til, at kirken må sende info på mail om aktiviteter for børn og unge som fx babysalmesang, minikonfirmand, børne- og familiegudstjenester.